Wariatory/Falowniki
Wariatory i falowniki w DKM
W naszej ofercie znajdują się wariatory mechaniczne i falowniki wektorowe przeznaczone do wymagających aplikacji. Główne zastosowanie to przemysł i pochodne przemysłu. Oferowane wariatory cechują się płynną regulacją, niskim poziomem hałasu i długą żywotnością.
-
E500-4T0055B Falownik wektorowy 5,5kW - 3 fazowy 3x400V Simphoenix1 354,35 zł Brutto 1 488,30 zł Brutto
-
E280-4T0040G/4T0055P Falownik wektorowy 4,0KW - 3 fazowy 3x400V Simphoenix1 348,20 zł Brutto 1 481,54 zł Brutto
-
E280-4T0055G/4T0075P Falownik wektorowy 5,5KW - 3 fazowy 3x400V Simphoenix1 740,96 zł Brutto 1 913,14 zł Brutto
-
E280-4T0075G/4T0090P Falownik wektorowy 7,5KW - 3 fazowy 3x400V Simphoenix1 887,48 zł Brutto 2 074,15 zł Brutto
Wariatory i falowniki - reguluj prędkość po mistrzowsku
W naszej ofercie znajdują się wariatory mechaniczne i falowniki wektorowe przeznaczone do wymagających aplikacji. Główne zastosowanie to przemysł i pochodne przemysłu. Oferowane wariatory cechują się płynną regulacją, niskim poziomem hałasu i długą żywotnością. Poszczególne dane techniczne falowników i wariatorów znajdują się przy wybranym produkcie.
Falowniki wektorowe precyzyjna kontrola prędkości
Falowniki wektorowe są bardziej zaawansowane i umożliwiają precyzyjne sterowanie prędkością silnika względem sterowania skalarnego. Falowniki są w stanie utrzymać stałą wartość momentu obrotowego silnika w całym zakresie regulacji prędkości obrotowej. To bardzo dokładne urządzenia, które pozwalają na dostrojenie silnika do setnych procent. Falowniki wektorowe mają również możliwość pracy w trybie skalarno-liniowym (U/f).
Wariatory mechaniczne płynna regulacja prędkości
Wariator mechaniczny (przekładnia cierna/bezstopniowa) to urządzenie służące do płynnej regulacji prędkości obrotowej. Doskonale sprawdza się wszędzie tam, gdzie wymagana jest regulacja prędkości obrotowej silnika np. produkcja.
Wariatory mechaniczne od strony wejściowej montowane są z kołnierzem IEC. Dzięki czemu wariator pasuje do powszechnie dostępnych silników standardowych jak i niestandardowych z dodatkowym wyposażeniem np. hamulec, chłodzenie zewnętrzne, czy enkoder od różnych producentów.