BESEL

Silnik elektryczny BESEL - innowacyjność zgodna z ISO

Firma od wielu lat działa zgodnie z systemem zarządzania ISO 9001/2000. W naszej ofercie znajdują się silniki elektryczne BESEL jednofazowe i trójfazowe ogólnego przeznaczenia o mocy od 0,04 KW do 3 KW. Dostępne są z 4 różnymi obrotami i przełożeniem 3000.

Zobacz jako Siatka Lista

Produkty 2

Ustaw kierunek malejący
na stronę

Silnik elektryczny BESEL - innowacyjność zgodna z ISO

Besel obejmuje silniki elektryczne zarówno te popularne i dobrze znane, jak i mniej popularne. W naszej ofercie znajdują się silniki elektryczne BESEL jednofazowe i trójfazowe ogólnego przeznaczenia o mocy od 0,04 KW do 3 KW. Dostępne są z 4 różnymi obrotami i przełożeniem 3000. Silniki elektryczne Besel znajdują zastosowanie w wielu gałęziach przemysłu m.in. w obrabiarkach, pompach, wentylatorach, klimatyzatorach czy systemach automatyki przemysłowej.

Spora część produkcji silników trafia na eksport do krajów Unii Europejskiej. Duża część również do Azji, Afryki, obu Ameryk, a nawet Australii. Firma od wielu lat działa zgodnie z systemem zarządzania ISO 9001/2000, a współpracujące jednostki naukowe dbają o rozwój innowacyjności.

Silnik jednofazowy - zastosowanie

Najczęściej używane w aplikacjach o niskim poborze mocy. Silnik jednofazowy przeznaczony jest do pracy z maszynami, które nie podlegają dodatkowemu obciążeniu lub zwiększonemu zapotrzebowaniu na energię. Do głównych zalet silników elektrycznych zalicza się między innymi stabilność i ciągłość pracy. Odporność i możliwość pracy w różnych warunkach. Pracuje w zakresie temperatury otoczenia od -15˚C do 40˚C, a jego klasa odporności klasyfikowana jest na IP54. Klasa izolacji natomiast to F, a rodzaj pracy S1.

Silnik trójfazowy - zastosowanie

Stosowany tam, gdzie wymagana jest większa moc i praca silnika, a sam system musi być w stanie poradzić sobie ze stałym lub chwilowym obciążeniem. Silniki trójfazowe w wielkościach od 0,06 do 2,2kW charakteryzują się napięciem 230/400 V. Pracuje w zakresie temperatury otoczenia od -20˚C do 40˚C, a jego klasa odporności klasyfikowana jest na IP54. Klasa izolacji natomiast to F, a rodzaj pracy; S1 i S3-70%. Co oznacza, że mamy do czynienia z trybem pracy S3/70%, gdzie silnik pracuje zamiennie.